Ledelsessekretariatet
Ledelsessekretariatet understøtter fakultetets direktion og dennes arbejde, herunder arbejdet med strategi, ledelsesbetjening og kommunikation.
Opgaver, organisering og ledelse
Leder af ledelsessekretariatet Anne Mette Grüner
Ledelsessekretariatet har følgende opgaver:
- Udvikling og implementering af fakultetets strategi via strategiske projekter
- Opsamling og opfølgning på Københavns Universitets mål og handleplaner
- Styring af fakultetets samlede projektportefølje via Projekt- og porteføljekontoret
- Ledelsesinformation og analyser
- Administrative aftaler
- Uddannelses aftaler
- Sekretariat for JUR LT (fakultetets samlede ledelsesgruppe) aftagerpaneler, porteføljemøder og direktionsmøder.
- Understøtte deltagelse i eksterne fora - f.eks. LT (rektors ledelsesteam), og AL (administrativt ledelsesteam)
- Generel ledelsesbetjening
- Strategisk kommunikation
- Intern kommunikation, herunder at tovholde udvikling og vedligehold af fakultetets intranet
- Ekstern kommunikation, herunder at tovholde udvikling og vedligehold af fakultetets hjemmesider
- Pressehåndtering
- Krisestab