Ledelsessekretariatet

Ledelsessekretariatet understøtter fakultetets direktion og dennes arbejde, herunder arbejdet med strategi, ledelsesbetjening og kommunikation.

Opgaver, organisering og ledelse

Ledelsessekretariatet ledes af chefkonsulent Anne Mette Grüner

Ledelsessekretariatet har følgende opgaver:

  • Udvikling, herunder fakultetets strategi, administrative effektiviseringsprojekter mv.
  • Opsamling og opfølgning på Københavns Universitets udviklingskontrakt, strategier mv.
  • Ledelsesinformation og styring af fakultetets samlede projektportefølje
  • Krisestab
  • Administrative Aftaler
  • Uddannelses Aftaler
  • Sekretariat for JUR LT (Fakultetets samlede ledelsesgruppe) aftagerpaneler og direktionsmøder.
  • Understøttelse af deltagelse i eksterne fora - f.eks. LT (rektors ledelsesteam),  og AL (administrativt ledelsesteam)
  • Generel ledelsesbetjening
  • Intern kommunikation, herunder udvikling og vedligehold af fakultetets intranet
  • Ekstern kommunikation, herunder udvikling og vedligehold af fakultetets hjemmesider
  • Pressehåndtering
  • Generel kommunikationsunderstøttelse af fakultetets aktiviteter