Ledelsessekretariatet

Ledelsessekretariatet understøtter fakultetets direktion og dennes arbejde, herunder arbejdet med strategi, ledelsesbetjening og kommunikation.

Opgaver, organisering og ledelse

Ledelsessekretariatet ledes af chefkonsulent Anne Mette Grüner

Ledelsessekretariatet har følgende opgaver:

  • Udvikling og implementering af fakultetets strategi via strategiske projekter
  • Opsamling og opfølgning på Københavns Universitets mål og handleplaner
  • Styring af fakultetets samlede projektportefølje via Projekt- og porteføljekontoret
  • Ledelsesinformation og analyser
  • Administrative aftaler
  • Uddannelses aftaler
  • Sekretariat for JUR LT (fakultetets samlede ledelsesgruppe) aftagerpaneler, porteføljemøder og direktionsmøder.
  • Understøtte deltagelse i eksterne fora - f.eks. LT (rektors ledelsesteam), og AL (administrativt ledelsesteam)
  • Generel ledelsesbetjening
  • Strategisk kommunikation
  • Intern kommunikation, herunder at tovholde udvikling og vedligehold af fakultetets intranet
  • Ekstern kommunikation, herunder at tovholde udvikling og vedligehold af fakultetets hjemmesider
  • Pressehåndtering
  • Krisestab