For mulige erhvervs-ph.d. eller –postdoc kandidater

Ansøgningskriterier

Erhvervspostdoc: Kandidater skal have opnået en ph.d.-grad. Ph.d.-graden må max. være 5 år gammel ved ansøgningstidspunktet. Derudover må kandidaten max have 6 måneders erhvervserfaring fra en privat virksomhed gældende fra starten af deres ph.d.-studium.

Erhvervs-ph.d.:  Kandidater skal have en projektrelevant uddannelse, afsluttet med en kandidatgrad og have mindst 10 i karakter (eller tilsvarende for udenlandske uddannelser) for speciale/afgangsprojekt. NB! Orientér dig gerne i de gældende retningslinjer fra Innovationsfonden om karakterkrav og mulige undtagelser.

Tiden som erhvervs-ph.d. kan under visse forhold tælles delvist med i advokatuddannelsen. Læs mere her

Hvis du er interesseret I at blive erhvervs-ph.d. eller –postdoc tilknyttet det Juridiske Fakultet, så kontakt os endelig.

Nuværende erhvervs-ph.d. og –postdocs:

Afsluttede erhvervs-ph.d. og –postdocs: