Standard
Identitetspolitik i skolen : Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier? / Buchardt, Mette.
I:
Dansk pædagogisk tidsskrift, Bind 53, Nr. 4, 2005, s. 10-17.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Harvard
Buchardt, M 2005, 'Identitetspolitik i skolen: Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier?', Dansk pædagogisk tidsskrift, bind 53, nr. 4, s. 10-17.
APA
Buchardt, M. (2005). Identitetspolitik i skolen: Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier? Dansk pædagogisk tidsskrift, 53(4), 10-17.
Vancouver
Buchardt M. Identitetspolitik i skolen: Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier? Dansk pædagogisk tidsskrift. 2005;53(4):10-17.
Author
Buchardt, Mette. / Identitetspolitik i skolen : Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier?. I: Dansk pædagogisk tidsskrift. 2005 ; Bind 53, Nr. 4. s. 10-17.
Bibtex
@article{4075eff074c211dbbee902004c4f4f50,
title = "Identitetspolitik i skolen: Kan 'Religion' og 'Kultur' forst{\aa}s som p{\ae}dagogiske magtteknologier?",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Curriculum studier, Religionsundervisning, Identitetspolitik, 'Muslim' som social kategori, 'Muslimsk-hed'/'Kristen-hed', Viden, Rekontekstualisering, Curriculum studies, Religious Education, Identity Politics, 'Muslim' as social category, 'Muslimness'/Christian-ness', Knowledge, Recontextualizing",
author = "Mette Buchardt",
year = "2005",
language = "Dansk",
volume = "53",
pages = "10--17",
journal = "Dansk P{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "4",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Identitetspolitik i skolen
T2 - Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier?
AU - Buchardt, Mette
PY - 2005
Y1 - 2005
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - Curriculum studier
KW - Religionsundervisning
KW - Identitetspolitik
KW - 'Muslim' som social kategori
KW - 'Muslimsk-hed'/'Kristen-hed'
KW - Viden
KW - Rekontekstualisering
KW - Curriculum studies
KW - Religious Education
KW - Identity Politics
KW - 'Muslim' as social category
KW - 'Muslimness'/Christian-ness'
KW - Knowledge
KW - Recontextualizing
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 53
SP - 10
EP - 17
JO - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
JF - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
SN - 0904-2393
IS - 4
ER -