Markedsføring af parallelimporterede mærkevarer

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Markedsføring af parallelimporterede mærkevarer. / Schovsbo, Jens.

I: Ugeskrift for retsvæsen, Nr. 3, 1998, s. 16-21.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Schovsbo, J 1998, 'Markedsføring af parallelimporterede mærkevarer', Ugeskrift for retsvæsen, nr. 3, s. 16-21.

APA

Schovsbo, J. (1998). Markedsføring af parallelimporterede mærkevarer. Ugeskrift for retsvæsen, (3), 16-21.

Vancouver

Schovsbo J. Markedsføring af parallelimporterede mærkevarer. Ugeskrift for retsvæsen. 1998;(3):16-21.

Author

Schovsbo, Jens. / Markedsføring af parallelimporterede mærkevarer. I: Ugeskrift for retsvæsen. 1998 ; Nr. 3. s. 16-21.

Bibtex

@article{5cf5578074ca11dbbee902004c4f4f50,
title = "Markedsf{\o}ring af parallelimporterede m{\ae}rkevarer",
abstract = "Varem{\ae}rkeret, Parallelimport, Dior",
author = "Jens Schovsbo",
year = "1998",
language = "English",
pages = "16--21",
journal = "Ugeskrift for Retsvaesen",
issn = "0108-2353",
publisher = "Karnov Group Denmark A/S",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Markedsføring af parallelimporterede mærkevarer

AU - Schovsbo, Jens

PY - 1998

Y1 - 1998

N2 - Varemærkeret, Parallelimport, Dior

AB - Varemærkeret, Parallelimport, Dior

M3 - Journal article

SP - 16

EP - 21

JO - Ugeskrift for Retsvaesen

JF - Ugeskrift for Retsvaesen

SN - 0108-2353

IS - 3

ER -

ID: 215158