Caroline Heide-Jørgensen

Caroline Heide-Jørgensen

Professor

Medlem af:


    1. 2022
    2. Udgivet

      Markedsføring

      Heide-Jørgensen, Caroline, maj 2022, Iværksætterens juridiske udfordring. Hansen, J. L. & Hansen, J. B. W. (red.). 3 udg. Djøf Forlag, s. 273-284 12 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Etik og miljø i markedsføringen

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2022, Festskrift til Linda Nielsen. Heide-Jørgensen, C., Lund-Andersen, I. & Hansen, J. L. (red.). Djøf Forlag, s. 183-198

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    4. 2021
    5. Udgivet

      Grøn markedsføring

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2021, Festskrift til Palle Bo Madsen. Liin, B., Edlund, H. H., Karstoft, S. & Iversen, T. (red.). Djøf Forlag, s. 525-539 15 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    6. 2017
    7. Udgivet

      Commercial Speech and its Limits: Fundamental Rights and Comparative Constitutional Aspects

      Heide-Jørgensen, Caroline, maj 2017, Marketing and Advertising law in a Process of Harmonisation. Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, C. (red.). Oxford: Hart Publishing, s. 19-44 26 s. (Modern Studies in European Law, Bind 70).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Denmark

      Heide-Jørgensen, Caroline, maj 2017, International Advertising Law. Schotthöfer, P. & Steiner, F. (red.). 3. udg. Alphen aan den Rijn: Kluwer Law International, s. 123-141 19 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    9. Udgivet

      Introduction: Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

      Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Marketing and Advertising law in a Process of Harmonisation. Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, C. (red.). 1 udg. Oxford: Hart Publishing, s. 1-18 18 s. (Modern Studies in European Law, Bind vol 70).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      Markedsføring

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). 2 udg. Djøf Forlag, s. 297-305 9 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    11. 2015
    12. Udgivet

      Markedsføring

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2015, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). København: Djøf Forlag, s. 289-297 9 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    13. 2013
    14. Udgivet

      Introduction

      Neergaard, Ulla, Heide-Jørgensen, Caroline, Bergqvist, Christian & Poulsen, S. T., 2013, Aims and Values in Competition Law. Heide-Jørgensen, C., Neergaard, U., Poulsen, S. T. & Bergqvist, C. (red.). Copenhagen: Djøf Forlag, s. 15-25 11 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    15. Udgivet

      Turisme: Introduktion

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, EU Karnov. 12 udg. København: Karnov Group, s. 3652-3654 2 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 Næste

    ID: 4010