Caroline Heide-Jørgensen

Caroline Heide-Jørgensen

Professor

Medlem af:


    1. Udgivet

      Introduction: Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

      Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Marketing and Advertising law in a Process of Harmonisation. Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, C. (red.). 1 udg. Oxford: Hart Publishing, s. 1-18 18 s. (Modern Studies in European Law, Bind vol 70).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      Anvendelsesområdet

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2009, Konkurrenceretten i EU. 3 udg. København: Djøf Forlag, s. 29-42 14 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    3. Udgivet

      Markedsføring

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2015, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). København: Djøf Forlag, s. 289-297 9 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Almene samfundshensyn i markedsføringsretten

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2003, Festskrift til Mogens Koktvedgaard. København: Djøf Forlag, s. 257-281

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

    5. Udgivet

      Konkurrencerettens formålsdiskussion

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2011, Liber Amicorum Ditlev Tamm, Law, History and Culture. Andersen, P., Letto-Vanamo, P., Modér, K. Å. & Vogt, H. (red.). Djøf Forlag, s. 715-726 12 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Europæisering af dansk Konkurrenceret

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2012, Festskrift til Jens Fejø. Hartig Danielsen, J., Hagel-Sørensen, K., Heide-Jørgensen, C. & Nielsen, R. (red.). København: Djøf Forlag, s. 157-170 14 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Markedsføring

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). 2 udg. Djøf Forlag, s. 297-305 9 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    8. Udgivet

      Grøn markedsføring

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2021, Festskrift til Palle Bo Madsen. Liin, B., Edlund, H. H., Karstoft, S. & Iversen, T. (red.). Djøf Forlag, s. 525-539 15 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Leniency - konkurrenceretlige regler om strafrabat til whistleblowers

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2008, Festskrift til Jørn Vestergaard. Baumbach, T., Dam, H. & Toftegaard Nielsen, G. (red.). København: Djøf Forlag, s. 241-254 14 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    10. Udgivet

      Europæisering af Markedsføringsretten - forandring og fornyelse

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2010, Ret, informatik og samfund: Festskrift til Peter Blume. Henrichsen, C., Rytter, J. E. & Rønsholt, S. (red.). København: Djøf Forlag, s. 451-461 11 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    Forrige 1 2 3 Næste

    ID: 4010