Caroline Heide-Jørgensen
Professor
Center for Erhvervsret og Offentlig Regulering
Karen Blixens Plads 16, 2300 København S, 6A Bygning 6A (Afsnit 3), Bygning: 6A-3-14
Medlem af:
- Udgivet
Introduction: Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation
Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Marketing and Advertising law in a Process of Harmonisation. Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, C. (red.). 1 udg. Oxford: Hart Publishing, s. 1-18 18 s. (Modern Studies in European Law, Bind vol 70).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Anvendelsesområdet
Heide-Jørgensen, Caroline, 2009, Konkurrenceretten i EU. 3 udg. København: Djøf Forlag, s. 29-42 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Markedsføring
Heide-Jørgensen, Caroline, 2015, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). København: Djøf Forlag, s. 289-297 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Almene samfundshensyn i markedsføringsretten
Heide-Jørgensen, Caroline, 2003, Festskrift til Mogens Koktvedgaard. København: Djøf Forlag, s. 257-281Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Konkurrencerettens formålsdiskussion
Heide-Jørgensen, Caroline, 2011, Liber Amicorum Ditlev Tamm, Law, History and Culture. Andersen, P., Letto-Vanamo, P., Modér, K. Å. & Vogt, H. (red.). Djøf Forlag, s. 715-726 12 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Europæisering af dansk Konkurrenceret
Heide-Jørgensen, Caroline, 2012, Festskrift til Jens Fejø. Hartig Danielsen, J., Hagel-Sørensen, K., Heide-Jørgensen, C. & Nielsen, R. (red.). København: Djøf Forlag, s. 157-170 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Markedsføring
Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). 2 udg. Djøf Forlag, s. 297-305 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Grøn markedsføring
Heide-Jørgensen, Caroline, 2021, Festskrift til Palle Bo Madsen. Liin, B., Edlund, H. H., Karstoft, S. & Iversen, T. (red.). Djøf Forlag, s. 525-539 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Leniency - konkurrenceretlige regler om strafrabat til whistleblowers
Heide-Jørgensen, Caroline, 2008, Festskrift til Jørn Vestergaard. Baumbach, T., Dam, H. & Toftegaard Nielsen, G. (red.). København: Djøf Forlag, s. 241-254 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Europæisering af Markedsføringsretten - forandring og fornyelse
Heide-Jørgensen, Caroline, 2010, Ret, informatik og samfund: Festskrift til Peter Blume. Henrichsen, C., Rytter, J. E. & Rønsholt, S. (red.). København: Djøf Forlag, s. 451-461 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
ID: 4010