Standard
Montage : afbrydelse af moderne fortællinger og erkendelse af udviklingens spøgelse i velfærdsarbejde. / Thygesen, Stine; Øland, Trine.
I:
Dansk Pædagogisk Tidsskrift, Nr. 2, 29.06.2022, s. 25-43.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Thygesen, S
& Øland, T 2022, '
Montage: afbrydelse af moderne fortællinger og erkendelse af udviklingens spøgelse i velfærdsarbejde',
Dansk Pædagogisk Tidsskrift, nr. 2, s. 25-43. <
https://dpt.dk/temanumre/2022-2/montage/>
APA
Thygesen, S.
, & Øland, T. (2022).
Montage: afbrydelse af moderne fortællinger og erkendelse af udviklingens spøgelse i velfærdsarbejde.
Dansk Pædagogisk Tidsskrift, (2), 25-43.
https://dpt.dk/temanumre/2022-2/montage/
Vancouver
Thygesen S, Øland T. Montage: afbrydelse af moderne fortællinger og erkendelse af udviklingens spøgelse i velfærdsarbejde. Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2022 jun. 29;(2):25-43.
Author
Thygesen, Stine ; Øland, Trine. / Montage : afbrydelse af moderne fortællinger og erkendelse af udviklingens spøgelse i velfærdsarbejde. I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2022 ; Nr. 2. s. 25-43.
Bibtex
@article{ea9a53971b1648abbb0cd9d4c1290d25,
title = "Montage: afbrydelse af moderne fort{\ae}llinger og erkendelse af udviklingens sp{\o}gelse i velf{\ae}rdsarbejde",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, historie, velf{\ae}rdssociologi, plejeb{\o}rn, metodologi, analysefremstilling",
author = "Stine Thygesen and Trine {\O}land",
year = "2022",
month = jun,
day = "29",
language = "Dansk",
pages = "25--43",
journal = "Dansk P{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "2",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Montage
T2 - afbrydelse af moderne fortællinger og erkendelse af udviklingens spøgelse i velfærdsarbejde
AU - Thygesen, Stine
AU - Øland, Trine
PY - 2022/6/29
Y1 - 2022/6/29
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - historie
KW - velfærdssociologi
KW - plejebørn
KW - metodologi
KW - analysefremstilling
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 25
EP - 43
JO - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
JF - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
SN - 0904-2393
IS - 2
ER -