At skabe et billede af sig selv: Selfier og den visuelle drejning i de sociale medier
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Dokumenter
- At skabe et billede af sig selv (2. udg.)
Indsendt manuskript, 2,58 MB, application/octet-stream
Om selfier, deres opståen, dere æstetik, deres funktion. Herunder er begreber som anerkendelse og selv-respektv samt selvets dannelse cenrale for fremstillingen. Desuden er den generell visuelle drejning i de sociale medier taget med in emnebehandlingen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Digi-Comm : Bidrag fra forskningsgruppen |
Redaktører | Benr Fausing |
Antal sider | 40 |
Status | Accepteret/In press - 15 apr. 2019 |
Bibliografisk note
Om selfier, deres opståen, dere æstetik, deres funktion. Herunder er begreber som anerkendelse og selv-respektv samt selvets dannelse cenrale for fremstillingen. Desuden er den generell visuelle drejning i de sociale medier taget med in emnebehandlingen.
- Det Humanistiske Fakultet - subjekt dannelse, selv, identitet, selfier, billedskaben, vareæstetik, selvetts udvikling, internet, sociale emdier
Forskningsområder
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 126163981