Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forløb: Kursus i Data Management for Ph.d.-studerende - baseret på læringsmål for Humaniora og Sundhedsvidenskab
Research output: Book/Report › Report › Research
Standard
Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forløb : Kursus i Data Management for Ph.d.-studerende - baseret på læringsmål for Humaniora og Sundhedsvidenskab. / Motzfeldt, Hanne Marie.
DeiC, 2017. 38 p.Research output: Book/Report › Report › Research
Harvard
Motzfeldt, HM 2017, Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forløb: Kursus i Data Management for Ph.d.-studerende - baseret på læringsmål for Humaniora og Sundhedsvidenskab. DeiC. <https://www.deic.dk/sites/default/files/uploads/PDF/Anbefalinger%20til%20Udvikling%20af%20et%20blended%20learning-forl%C3%B8b.pdf>
APA
Motzfeldt, H. M. (2017). Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forløb: Kursus i Data Management for Ph.d.-studerende - baseret på læringsmål for Humaniora og Sundhedsvidenskab. DeiC. https://www.deic.dk/sites/default/files/uploads/PDF/Anbefalinger%20til%20Udvikling%20af%20et%20blended%20learning-forl%C3%B8b.pdf
Vancouver
Motzfeldt HM. Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forløb: Kursus i Data Management for Ph.d.-studerende - baseret på læringsmål for Humaniora og Sundhedsvidenskab. DeiC, 2017. 38 p.
Author
Bibtex
@book{1b3ae82457314ee8b2f1e631da95df91,
title = "Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forl{\o}b: Kursus i Data Management for Ph.d.-studerende - baseret p{\aa} l{\ae}ringsm{\aa}l for Humaniora og Sundhedsvidenskab",
author = "Motzfeldt, {Hanne Marie}",
year = "2017",
month = may,
day = "17",
language = "Dansk",
publisher = "DeiC",
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forløb
T2 - Kursus i Data Management for Ph.d.-studerende - baseret på læringsmål for Humaniora og Sundhedsvidenskab
AU - Motzfeldt, Hanne Marie
PY - 2017/5/17
Y1 - 2017/5/17
M3 - Rapport
BT - Anbefalinger til udvikling af et Blended Learning-forløb
PB - DeiC
ER -
ID: 212498499