Child-based practice development for children in areas of concern: A model for enabling both the child and the teachers' perspectives
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Bidragets oversatte titel | Børneorienteret praksis udvikling for børn i bekymringsområder: En model som sikrer både børn og professionelles perspektiver |
---|---|
Originalsprog | Engelsk |
Titel | Supporting difficult transitions: Children, young people and their carers |
Redaktører | Mariane Hedegaard, Anne Edwards |
Antal sider | 21 |
Udgivelsessted | London |
Forlag | Bloomsbury Academic |
Publikationsdato | 2019 |
Udgave | 1 |
Sider | 21-42 |
Kapitel | 2 |
ISBN (Trykt) | 978-1-350-05276-5 |
Status | Udgivet - 2019 |
- Det Samfundsvidenskabelige Fakultet - Supporting transitions, practice development, zone of concern, children's perspectives, Success goals
Forskningsområder
ID: 246786292