Werner Schäfke-Zell

Werner Schäfke-Zell

Adjunkt

Medlem af:


  1. 2019
  2. Udgivet

    Jurauddannelsen bør reformeres – med særligt fokus på den politiske embedsmand

    Asmussen, Ida Helene & Schäfke-Zell, Werner, 2019, I : Retfærd: Nordisk Juridisk Tidsskrift. 42, 2 & 3, s. 21–36 16 s., 3.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Adaptation in the Age of Media Convergence

    Fehrle, J. (red.) & Schäfke-Zell, Werner (red.), okt. 2019, Amsterdam: Amsterdam University Press. 234 s. (Transmedia, Bind 6).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Localization as Adaptation in the Wolfenstein Franchise

    Schäfke-Zell, Werner, okt. 2019, Adaptation in the Age of Media Convergence. Fehrle, J. & Schäfke, W. (red.). Amsterdam University Press, s. 203-228 26 s. (Transmedia, Bind 6).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Medieval Icelandic Legal Treatises as Tools for External Scaffolding of Legal Cognition

    Schäfke-Zell, Werner, jun. 2019, Distributed Cognition in Medieval and Renaissance Culture. Anderson, M. & Wheeler, M. (red.). Edinburgh: Edinburgh University Press, Bind 2. s. 44-65 20 s. (The Edinburgh History of Distributed Cognition Series, Bind 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    The Habitualization of Law Students by External Instructors

    Schäfke-Zell, Werner & Hvidt, Martine Stagelund, 2019, I : Retfærd: Nordisk Juridisk Tidsskrift. 42, 2 & 3, s. 37-47 11 s., 4.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    The Legal Profession in the Age of Digitalization: An outline of Three Potential Transformations in Legal Education

    Schäfke-Zell, Werner & Asmussen, Ida Helene, 2019, I : Utrecht Law Review. 15, 1, s. 65–79 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2018
  9. Udgivet

    Skyggedomsmetoden som læringsaktivitet for jurastuderende

    Elgaard, Karina Kim Egholm, Semanda, F. & Schäfke-Zell, Werner, 2018, I : Retfærd: Nordisk Juridisk Tidsskrift. 41, 1/160, s. 45-60 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Forskningsbaseret læring og innovativ praksis på jurauddannelsen

    Schäfke-Zell, Werner, Kristiansen, B., Elgaard, Karina Kim Egholm & Hølmkjær, M. S., mar. 2018, I : Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 13, 24, s. 104-119 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  11. Udgivet

    Skriveøvelser i bachelorprojektklynger med jurastuderende

    Schäfke-Zell, Werner, feb. 2018, Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning. Damsholt, T., Jensen, H. N. & Rump, C. Ø. (red.). Samfundslitteratur, s. 217-222 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Socialisation to Interdisciplinary Legal Education: An Empirical Assessment

    Schäfke-Zell, Werner, Mayoral, Juan A. & Hvidt, Martine Stagelund, 2018, I : Law Teacher. 52, 3, s. 273–294 22 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 122742995