Werner Schäfke-Zell

Werner Schäfke-Zell

Adjunkt


  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Jurauddannelsen bør reformeres – med særligt fokus på den politiske embedsmand. / Asmussen, Ida Helene; Schäfke-Zell, Werner.

    I: Retfærd: Nordisk Juridisk Tidsskrift, Bind 42, Nr. 2 & 3, 3, 01.08.2019, s. 21–36.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Adaptation in the Age of Media Convergence. / Fehrle, Johannes (Redaktør); Schäfke, Werner (Redaktør).

    Amsterdam : Amsterdam University Press, 2019. 234 s. (Transmedia, Bind 6).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Localization as Adaptation in the Wolfenstein Franchise. / Schäfke, Werner.

    Adaptation in the Age of Media Convergence. red. / Johannes Fehrle; Werner Schäfke. Amsterdam University Press, 2019. s. 203-228 (Transmedia, Bind 6).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Medieval Icelandic Legal Treatises as Tools for External Scaffolding of Legal Cognition. / Schäfke, Werner.

    Distributed Cognition in Medieval and Renaissance Culture. red. / Miranda Anderson ; Michael Wheeler. Bind 2 Edinburgh : Edinburgh University Press, 2019. s. 44-65 (The Edinburgh History of Distributed Cognition Series, Bind 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Accepteret/In press

    The Habitualization of Law Students by External Instructors. / Schäfke-Zell, Werner; Hvidt, Martine Stagelund.

    I: Retfærd: Nordisk Juridisk Tidsskrift, Bind 42, Nr. 2 & 3, 4, 2019, s. 37-47.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Accepteret/In press

    The Legal Profession in the Age of Digitalization : An outline of Three Potential Transformations in Legal Education. / Schäfke-Zell, Werner; Asmussen, Ida Helene.

    I: Utrecht Law Review, Bind 15, Nr. 3, 1, 01.04.2019, s. 1-15.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2018
  9. Udgivet

    Skyggedomsmetoden som læringsaktivitet for jurastuderende. / Elgaard, Karina Kim Egholm; Semanda, Freya; Schäfke, Werner.

    I: Retfærd: Nordisk Juridisk Tidsskrift, Bind 41, Nr. 1/160, 2018, s. 45-60.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Forskningsbaseret læring og innovativ praksis på jurauddannelsen. / Schäfke, Werner; Kristiansen, Bente; Elgaard, Karina Kim Egholm; Hølmkjær, Maiken Stensgaard.

    I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , Bind 13, Nr. 24, 03.2018, s. 104-119.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  11. Udgivet

    Skriveøvelser i bachelorprojektklynger med jurastuderende. / Schäfke, Werner.

    Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning. red. / Tine Damsholt; Hanne Nexø Jensen; Camilla Østerberg Rump. Samfundslitteratur, 2018. s. 217-222.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Socialisation to Interdisciplinary Legal Education : An Empirical Assessment. / Schäfke, Werner; Mayoral, Juan A.; Hvidt, Martine Stagelund.

    I: Law Teacher, Bind 52, Nr. 3, 2018, s. 273–294.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 122742995