Caroline Heide-Jørgensen

Caroline Heide-Jørgensen

Professor

Medlem af:


    1. 2017
    2. Udgivet
    3. Udgivet

      Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

      Heide-Jørgensen, Caroline, sep. 2017, 3 udg. København: Djøf Forlag. 433 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

    4. Udgivet

      Commercial Speech and its Limits: Fundamental Rights and Comparative Constitutional Aspects

      Heide-Jørgensen, Caroline, maj 2017, Marketing and Advertising law in a Process of Harmonisation. Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, C. (red.). Oxford: Hart Publishing, s. 19-44 26 s. (Modern Studies in European Law, Bind 70).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Denmark

      Heide-Jørgensen, Caroline, maj 2017, International Advertising Law. Schotthöfer, P. & Steiner, F. (red.). 3. udg. Alphen aan den Rijn: Kluwer Law International, s. 123-141 19 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    6. Udgivet

      Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

      Bernitz, U. (red.) & Heide-Jørgensen, Caroline (red.), maj 2017, Oxford: Bloomberg/Hart Publishing. 266 s. (Modern Studies in European Law, Bind 70).

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Second Tobacco Products Directive: proportionalty of public health measures against potential competition distortions

      Tang, Y. S. & Heide-Jørgensen, Caroline, jan. 2017, I: European Competition Law Review. 38 , 1, s. 1-2 2 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Introduction: Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

      Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Marketing and Advertising law in a Process of Harmonisation. Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, C. (red.). 1 udg. Oxford: Hart Publishing, s. 1-18 18 s. (Modern Studies in European Law, Bind vol 70).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Markedsføring

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). 2 udg. Djøf Forlag, s. 297-305 9 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    ID: 4010