Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Report chapter › Research
Standard
Lighed versus pluralisme : Med folkeskolen som case. / Moldenhawer, Bolette.
Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2004. p. 65-97.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Report chapter › Research
Harvard
Moldenhawer, B 2004, Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case. in Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund. Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, København, pp. 65-97.
APA
Moldenhawer, B. (2004). Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case. In Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund (pp. 65-97). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.
Vancouver
Moldenhawer B. Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case. In Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund. København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag. 2004. p. 65-97
Author
Bibtex
@inbook{a320766074c311dbbee902004c4f4f50,
title = "Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case",
abstract = "kulturforskelle, flerkultuelle klasserum, tolerance",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, kulturforskelle, flerkultuelle klasserum, tolerance",
author = "Bolette Moldenhawer",
year = "2004",
language = "Dansk",
isbn = "87-7613-070-3",
pages = "65--97",
booktitle = "Norm og acceptablitet",
publisher = "Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsforlag",
}
RIS
TY - GEN
T1 - Lighed versus pluralisme
T2 - Med folkeskolen som case
AU - Moldenhawer, Bolette
PY - 2004
Y1 - 2004
N2 - kulturforskelle, flerkultuelle klasserum, tolerance
AB - kulturforskelle, flerkultuelle klasserum, tolerance
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - kulturforskelle
KW - flerkultuelle klasserum
KW - tolerance
M3 - Bidrag til rapport
SN - 87-7613-070-3
SP - 65
EP - 97
BT - Norm og acceptablitet
PB - Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag
CY - København
ER -
ID: 98308