Nyheder på fakultetet

Hvis du har en nyhed, som du synes er relevant at bringe på fakultetets websted, intranet eller nyhedsbrev, bedes du udfylde nyhedsformularen nedenfor.

NB! Vi vurderer oplysningernes relevans efter fakultetets retningslinjer for publicering af nyheder.

Hvis du ønsker at formidle et arrangement (som har tid og sted), skal du benytte arrangementsformularen .

Felter markeret med * skal udfyldes.

En overskrift skal være kort og sigende. VIGTIGT! For at vi kan formidle nyheden SKAL dette felt være korrekt.
Her skriver du en kort version af nyheden, der appellerer til læseren. VIGTIGT! For at vi kan formidle nyheden SKAL dette felt være korrekt udfyldt.
Gennemse Her skal du vedhæfte nyhedsteksten i Word format. Skriv enkelt, kort og præcist - drop fyldord og lange sætninger. Brug korte afsnit - kun få linier - og gerne med overskrifter.
Nyheder til centerhjemmesider oprettes af centerets studentermedhjælper. Ledelsessekretariatet videresender nyheden til den rette vedkommende.
Fakultets arrangementer formidles ikke som nyheder.
Er nyheden relevant for journalister på store danske medier?
NB! Vi kan ikke publicere billeder, der er fundet via Google.