Standard
25 års brok : I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer . / Frederiksen, Jan Thorhauge; Fenger, Nadia.
In:
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, Vol. 3, No. 1, 2019, p. 29-43.
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Frederiksen, JT & Fenger, N 2019, '
25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer ',
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, vol. 3, no. 1, pp. 29-43. <
https://tidsskrift.dk/FPPU/article/view/113971>
APA
Frederiksen, J. T., & Fenger, N. (2019).
25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer .
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse,
3(1), 29-43.
https://tidsskrift.dk/FPPU/article/view/113971
Vancouver
Frederiksen JT, Fenger N. 25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer . Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 2019;3(1):29-43.
Author
Frederiksen, Jan Thorhauge ; Fenger, Nadia. / 25 års brok : I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer . In: Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 2019 ; Vol. 3, No. 1. pp. 29-43.
Bibtex
@article{9f3293c9e4cf46c685b5939ef441b73f,
title = "25 {\aa}rs brok: I krydsfeltet mellem p{\ae}dagogstuderendes forventninger og p{\ae}dagoguddannelsens institutionelle rammer ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, P{\ae}dagoguddannelse, semi-profession, kritik, status, studerende",
author = "Frederiksen, {Jan Thorhauge} and Nadia Fenger",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "3",
pages = "29--43",
journal = "Forskning i P{\ae}dagogers Profession og Uddannelse",
issn = "2446-2810",
publisher = "P{\ae}dagoguddannelsens Ledernetv{\ae}rk",
number = "1",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - 25 års brok
T2 - I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer
AU - Frederiksen, Jan Thorhauge
AU - Fenger, Nadia
PY - 2019
Y1 - 2019
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - Pædagoguddannelse
KW - semi-profession
KW - kritik
KW - status
KW - studerende
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 3
SP - 29
EP - 43
JO - Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
JF - Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
SN - 2446-2810
IS - 1
ER -