Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Standard

Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv. / Juncker, Beth.

Åben Skole. ed. / Lars Emmerik Damgaard Knudsen; Laura Lundager Jensen; Anders Vestergaard Thomsen; Merete Fredslund. 1. udgave. ed. Syddansk Universitetsforlag, 2020. p. 51-71.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Harvard

Juncker, B 2020, Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv. in LED Knudsen, LL Jensen, AV Thomsen & M Fredslund (eds), Åben Skole. 1. udgave edn, Syddansk Universitetsforlag, pp. 51-71.

APA

Juncker, B. (2020). Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv. In L. E. D. Knudsen, L. L. Jensen, A. V. Thomsen, & M. Fredslund (Eds.), Åben Skole (1. udgave ed., pp. 51-71). Syddansk Universitetsforlag.

Vancouver

Juncker B. Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv. In Knudsen LED, Jensen LL, Thomsen AV, Fredslund M, editors, Åben Skole. 1. udgave ed. Syddansk Universitetsforlag. 2020. p. 51-71

Author

Juncker, Beth. / Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv. Åben Skole. editor / Lars Emmerik Damgaard Knudsen ; Laura Lundager Jensen ; Anders Vestergaard Thomsen ; Merete Fredslund. 1. udgave. ed. Syddansk Universitetsforlag, 2020. pp. 51-71

Bibtex

@inbook{e32f9b0b2786438bb77abf5d116993c2,
title = "{\AA}ben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv",
abstract = "{\AA}ben skole er et paradoks. Den inviterer det lokale kultur- og fritidsliv ind, vil selv drage ud, men vil samtidig diktere b{\aa}de m{\aa}l og betingelser for samarbejder. Artiklen vender vinklen p{\aa} {\AA}ben skole og sp{\o}rger: kan vi opl{\o}se paradokset og dermed {\aa}bne konstruktive samarbejdsformer, som kan indfri {\AA}ben skoles visioner, berige de b{\o}rn, det hele handler om og samtidig skabe den synergi og respekt p{\aa} tv{\ae}rs af sektorer og institutioner, som eftersp{\o}rges?",
author = "Beth Juncker",
year = "2020",
month = sep,
day = "15",
language = "Dansk",
isbn = "978 87 408 3277 8",
pages = "51--71",
editor = "Knudsen, {Lars Emmerik Damgaard} and Jensen, {Laura Lundager} and Thomsen, {Anders Vestergaard } and Merete Fredslund",
booktitle = "{\AA}ben Skole",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
edition = "1. udgave",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv

AU - Juncker, Beth

PY - 2020/9/15

Y1 - 2020/9/15

N2 - Åben skole er et paradoks. Den inviterer det lokale kultur- og fritidsliv ind, vil selv drage ud, men vil samtidig diktere både mål og betingelser for samarbejder. Artiklen vender vinklen på Åben skole og spørger: kan vi opløse paradokset og dermed åbne konstruktive samarbejdsformer, som kan indfri Åben skoles visioner, berige de børn, det hele handler om og samtidig skabe den synergi og respekt på tværs af sektorer og institutioner, som efterspørges?

AB - Åben skole er et paradoks. Den inviterer det lokale kultur- og fritidsliv ind, vil selv drage ud, men vil samtidig diktere både mål og betingelser for samarbejder. Artiklen vender vinklen på Åben skole og spørger: kan vi opløse paradokset og dermed åbne konstruktive samarbejdsformer, som kan indfri Åben skoles visioner, berige de børn, det hele handler om og samtidig skabe den synergi og respekt på tværs af sektorer og institutioner, som efterspørges?

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978 87 408 3277 8

SP - 51

EP - 71

BT - Åben Skole

A2 - Knudsen, Lars Emmerik Damgaard

A2 - Jensen, Laura Lundager

A2 - Thomsen, Anders Vestergaard

A2 - Fredslund, Merete

PB - Syddansk Universitetsforlag

ER -

ID: 249391120