Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Standard
Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv. / Juncker, Beth.
Åben Skole. ed. / Lars Emmerik Damgaard Knudsen; Laura Lundager Jensen; Anders Vestergaard Thomsen; Merete Fredslund. 1. udgave. ed. Syddansk Universitetsforlag, 2020. p. 51-71.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv
AU - Juncker, Beth
PY - 2020/9/15
Y1 - 2020/9/15
N2 - Åben skole er et paradoks. Den inviterer det lokale kultur- og fritidsliv ind, vil selv drage ud, men vil samtidig diktere både mål og betingelser for samarbejder. Artiklen vender vinklen på Åben skole og spørger: kan vi opløse paradokset og dermed åbne konstruktive samarbejdsformer, som kan indfri Åben skoles visioner, berige de børn, det hele handler om og samtidig skabe den synergi og respekt på tværs af sektorer og institutioner, som efterspørges?
AB - Åben skole er et paradoks. Den inviterer det lokale kultur- og fritidsliv ind, vil selv drage ud, men vil samtidig diktere både mål og betingelser for samarbejder. Artiklen vender vinklen på Åben skole og spørger: kan vi opløse paradokset og dermed åbne konstruktive samarbejdsformer, som kan indfri Åben skoles visioner, berige de børn, det hele handler om og samtidig skabe den synergi og respekt på tværs af sektorer og institutioner, som efterspørges?
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978 87 408 3277 8
SP - 51
EP - 71
BT - Åben Skole
A2 - Knudsen, Lars Emmerik Damgaard
A2 - Jensen, Laura Lundager
A2 - Thomsen, Anders Vestergaard
A2 - Fredslund, Merete
PB - Syddansk Universitetsforlag
ER -
ID: 249391120