Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Åben skole er et paradoks. Den inviterer det lokale kultur- og fritidsliv ind, vil selv drage ud, men vil samtidig diktere både mål og betingelser for samarbejder. Artiklen vender vinklen på Åben skole og spørger: kan vi opløse paradokset og dermed åbne konstruktive samarbejdsformer, som kan indfri Åben skoles visioner, berige de børn, det hele handler om og samtidig skabe den synergi og respekt på tværs af sektorer og institutioner, som efterspørges?
Original language | Danish |
---|---|
Title of host publication | Åben Skole |
Editors | Lars Emmerik Damgaard Knudsen, Laura Lundager Jensen, Anders Vestergaard Thomsen, Merete Fredslund |
Number of pages | 20 |
Publisher | Syddansk Universitetsforlag |
Publication date | 15 Sep 2020 |
Edition | 1. udgave |
Pages | 51-71 |
Chapter | 1 |
ISBN (Print) | 978 87 408 3277 8 |
Publication status | Published - 15 Sep 2020 |
ID: 249391120