Standard
Tema: Pædagogik, historiebrug og historiske perspektiver : Redaktionel indledning. / Øland, Trine; Bertelsen, Eva; Hansen, Christian Sandbjerg.
In:
Dansk Pædagogisk Tidsskrift, No. 2, 09.05.2012, p. 2-5.
Research output: Contribution to journal › Editorial › Research
Harvard
Øland, T, Bertelsen, E & Hansen, CS 2012, 'Tema: Pædagogik, historiebrug og historiske perspektiver: Redaktionel indledning', Dansk Pædagogisk Tidsskrift, no. 2, pp. 2-5.
APA
Øland, T., Bertelsen, E., & Hansen, C. S. (2012). Tema: Pædagogik, historiebrug og historiske perspektiver: Redaktionel indledning. Dansk Pædagogisk Tidsskrift, (2), 2-5.
Vancouver
Øland T, Bertelsen E, Hansen CS. Tema: Pædagogik, historiebrug og historiske perspektiver: Redaktionel indledning. Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2012 May 9;(2):2-5.
Author
Øland, Trine ; Bertelsen, Eva ; Hansen, Christian Sandbjerg. / Tema: Pædagogik, historiebrug og historiske perspektiver : Redaktionel indledning. In: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2012 ; No. 2. pp. 2-5.
Bibtex
@article{95f28af88c774c4b90b3d53b5fa046b3,
title = "Tema: P{\ae}dagogik, historiebrug og historiske perspektiver: Redaktionel indledning",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, p{\ae}dagogik, historiebrug, historiske perspektiver, historieforskning, historiefort{\ae}lling, statslige symboler",
author = "Trine {\O}land and Eva Bertelsen and Hansen, {Christian Sandbjerg}",
year = "2012",
month = may,
day = "9",
language = "Dansk",
pages = "2--5",
journal = "Dansk P{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "2",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Tema: Pædagogik, historiebrug og historiske perspektiver
T2 - Redaktionel indledning
AU - Øland, Trine
AU - Bertelsen, Eva
AU - Hansen, Christian Sandbjerg
PY - 2012/5/9
Y1 - 2012/5/9
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - pædagogik
KW - historiebrug
KW - historiske perspektiver
KW - historieforskning
KW - historiefortælling
KW - statslige symboler
M3 - Leder
SP - 2
EP - 5
JO - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
JF - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
SN - 0904-2393
IS - 2
ER -