Sproglige færdigheder ved starten af børnehaveklassen. Rapport om en undersøgelse gennemført for Undervisningsministeriet efteråret 2004. Upubliceret

Research output: Book/ReportReportResearch

Standard

Sproglige færdigheder ved starten af børnehaveklassen. Rapport om en undersøgelse gennemført for Undervisningsministeriet efteråret 2004. Upubliceret. / Juul, Holger; Elbro, Carsten.

2005. 68 p.

Research output: Book/ReportReportResearch

Harvard

Juul, H & Elbro, C 2005, Sproglige færdigheder ved starten af børnehaveklassen. Rapport om en undersøgelse gennemført for Undervisningsministeriet efteråret 2004. Upubliceret.

APA

Juul, H., & Elbro, C. (2005). Sproglige færdigheder ved starten af børnehaveklassen. Rapport om en undersøgelse gennemført for Undervisningsministeriet efteråret 2004. Upubliceret.

Vancouver

Juul H, Elbro C. Sproglige færdigheder ved starten af børnehaveklassen. Rapport om en undersøgelse gennemført for Undervisningsministeriet efteråret 2004. Upubliceret. 2005. 68 p.

Author

Juul, Holger ; Elbro, Carsten. / Sproglige færdigheder ved starten af børnehaveklassen. Rapport om en undersøgelse gennemført for Undervisningsministeriet efteråret 2004. Upubliceret. 2005. 68 p.

Bibtex

@book{98884fc074be11dbbee902004c4f4f50,
title = "Sproglige f{\ae}rdigheder ved starten af b{\o}rnehaveklassen. Rapport om en unders{\o}gelse gennemf{\o}rt for Undervisningsministeriet efter{\aa}ret 2004. Upubliceret",
abstract = " ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Sproglig udvikling, B{\o}rnehaveklasseb{\o}rn, Dansk",
author = "Holger Juul and Carsten Elbro",
year = "2005",
language = "Dansk",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Sproglige færdigheder ved starten af børnehaveklassen. Rapport om en undersøgelse gennemført for Undervisningsministeriet efteråret 2004. Upubliceret

AU - Juul, Holger

AU - Elbro, Carsten

PY - 2005

Y1 - 2005

N2 -  

AB -  

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Sproglig udvikling

KW - Børnehaveklassebørn

KW - Dansk

M3 - Rapport

BT - Sproglige færdigheder ved starten af børnehaveklassen. Rapport om en undersøgelse gennemført for Undervisningsministeriet efteråret 2004. Upubliceret

ER -

ID: 19680