Når skolen gør en forskel

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Standard

Når skolen gør en forskel. / Moldenhawer, Bolette.

Interkultural pædagogik: Flere sprog - problem eller ressource?. Vejle : Kroghs Forlag, 2003. p. 161-179.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Harvard

Moldenhawer, B 2003, Når skolen gør en forskel. in Interkultural pædagogik: Flere sprog - problem eller ressource?. Kroghs Forlag, Vejle, pp. 161-179.

APA

Moldenhawer, B. (2003). Når skolen gør en forskel. In Interkultural pædagogik: Flere sprog - problem eller ressource? (pp. 161-179). Kroghs Forlag.

Vancouver

Moldenhawer B. Når skolen gør en forskel. In Interkultural pædagogik: Flere sprog - problem eller ressource?. Vejle: Kroghs Forlag. 2003. p. 161-179

Author

Moldenhawer, Bolette. / Når skolen gør en forskel. Interkultural pædagogik: Flere sprog - problem eller ressource?. Vejle : Kroghs Forlag, 2003. pp. 161-179

Bibtex

@inbook{5beb494074c411dbbee902004c4f4f50,
title = "N{\aa}r skolen g{\o}r en forskel",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, social status, flersprogede skolemodeller, social beggrund",
author = "Bolette Moldenhawer",
year = "2003",
language = "Dansk",
isbn = "8762404024",
pages = "161--179",
booktitle = "Interkultural p{\ae}dagogik",
publisher = "Kroghs Forlag",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Når skolen gør en forskel

AU - Moldenhawer, Bolette

PY - 2003

Y1 - 2003

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - social status

KW - flersprogede skolemodeller

KW - social beggrund

M3 - Bidrag til rapport

SN - 8762404024

SP - 161

EP - 179

BT - Interkultural pædagogik

PB - Kroghs Forlag

CY - Vejle

ER -

ID: 111449