Memes – pas på hvad du siger! Seks gyldne regler for din meme-kampagne

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Memes – pas på hvad du siger! Seks gyldne regler for din meme-kampagne . / Konzack, Lars.

In: www.kommunikationsforum.dk, 11.11.2014.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Konzack, L 2014, 'Memes – pas på hvad du siger! Seks gyldne regler for din meme-kampagne ', www.kommunikationsforum.dk. <http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/6-gyldne-regler-for-din-meme-kampagne>

APA

Konzack, L. (2014). Memes – pas på hvad du siger! Seks gyldne regler for din meme-kampagne . www.kommunikationsforum.dk. http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/6-gyldne-regler-for-din-meme-kampagne

Vancouver

Konzack L. Memes – pas på hvad du siger! Seks gyldne regler for din meme-kampagne . www.kommunikationsforum.dk. 2014 Nov 11.

Author

Konzack, Lars. / Memes – pas på hvad du siger! Seks gyldne regler for din meme-kampagne . In: www.kommunikationsforum.dk. 2014.

Bibtex

@article{f0734224b58d4484b6428b704b354c05,
title = "Memes – pas p{\aa} hvad du siger!: Seks gyldne regler for din meme-kampagne ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Internet, Branding",
author = "Lars Konzack",
year = "2014",
month = nov,
day = "11",
language = "Dansk",
journal = "KommunikationsForum",
issn = "1901-3035",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Memes – pas på hvad du siger!

T2 - Seks gyldne regler for din meme-kampagne

AU - Konzack, Lars

PY - 2014/11/11

Y1 - 2014/11/11

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Internet

KW - Branding

M3 - Tidsskriftartikel

JO - KommunikationsForum

JF - KommunikationsForum

SN - 1901-3035

ER -

ID: 137753164