Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Standard

Lighed versus pluralisme : Med folkeskolen som case. / Moldenhawer, Bolette.

Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2004. p. 65-97.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Harvard

Moldenhawer, B 2004, Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case. in Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund. Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, København, pp. 65-97.

APA

Moldenhawer, B. (2004). Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case. In Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund (pp. 65-97). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.

Vancouver

Moldenhawer B. Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case. In Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund. København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag. 2004. p. 65-97

Author

Moldenhawer, Bolette. / Lighed versus pluralisme : Med folkeskolen som case. Norm og acceptablitet: Sproglige og kulturelle forskelligheder i det flerkulturelle samfund. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2004. pp. 65-97

Bibtex

@inbook{a320766074c311dbbee902004c4f4f50,
title = "Lighed versus pluralisme: Med folkeskolen som case",
abstract = "kulturforskelle, flerkultuelle klasserum, tolerance",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, kulturforskelle, flerkultuelle klasserum, tolerance",
author = "Bolette Moldenhawer",
year = "2004",
language = "Dansk",
isbn = "87-7613-070-3",
pages = "65--97",
booktitle = "Norm og acceptablitet",
publisher = "Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsforlag",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Lighed versus pluralisme

T2 - Med folkeskolen som case

AU - Moldenhawer, Bolette

PY - 2004

Y1 - 2004

N2 - kulturforskelle, flerkultuelle klasserum, tolerance

AB - kulturforskelle, flerkultuelle klasserum, tolerance

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - kulturforskelle

KW - flerkultuelle klasserum

KW - tolerance

M3 - Bidrag til rapport

SN - 87-7613-070-3

SP - 65

EP - 97

BT - Norm og acceptablitet

PB - Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag

CY - København

ER -

ID: 98308