Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv. / Engberg-Pedersen, Elisabeth.

In: Logos, No. 72, 09.2014, p. 8-10.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Engberg-Pedersen, E 2014, 'Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv', Logos, no. 72, pp. 8-10.

APA

Engberg-Pedersen, E. (2014). Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv. Logos, (72), 8-10.

Vancouver

Engberg-Pedersen E. Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv. Logos. 2014 Sep;(72):8-10.

Author

Engberg-Pedersen, Elisabeth. / Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv. In: Logos. 2014 ; No. 72. pp. 8-10.

Bibtex

@article{1ff2e547672a41be91a7cfad5b969f95,
title = "H{\o}jtfungerende b{\o}rn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, lingvistik, autisme, perspektiv, narrativ",
author = "Elisabeth Engberg-Pedersen",
year = "2014",
month = sep,
language = "Dansk",
pages = "8--10",
journal = "Logos",
issn = "1901-502X",
number = "72",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv

AU - Engberg-Pedersen, Elisabeth

PY - 2014/9

Y1 - 2014/9

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - lingvistik

KW - autisme

KW - perspektiv

KW - narrativ

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 8

EP - 10

JO - Logos

JF - Logos

SN - 1901-502X

IS - 72

ER -

ID: 113052614