Standard
"Helhedsskolen". / Borgnakke, Karen; Cranil, Mogens; Henriksen, Spæt; Høyrup, Steen; Johansen, Leo Ulsøe; Krogh-Jespersen, Kirsten; Kruchov, Chresten; Nørgaard, Ellen; Thomassen, Johnny.
In:
Dansk pædagogisk tidsskrift, Vol. 40, No. 1, 1992, p. 3-24.
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Borgnakke, K, Cranil, M, Henriksen, S, Høyrup, S, Johansen, LU, Krogh-Jespersen, K, Kruchov, C, Nørgaard, E & Thomassen, J 1992, '"Helhedsskolen"', Dansk pædagogisk tidsskrift, vol. 40, no. 1, pp. 3-24.
APA
Borgnakke, K., Cranil, M., Henriksen, S., Høyrup, S., Johansen, L. U., Krogh-Jespersen, K., Kruchov, C., Nørgaard, E., & Thomassen, J. (1992). "Helhedsskolen". Dansk pædagogisk tidsskrift, 40(1), 3-24.
Vancouver
Borgnakke K, Cranil M, Henriksen S, Høyrup S, Johansen LU, Krogh-Jespersen K et al. "Helhedsskolen". Dansk pædagogisk tidsskrift. 1992;40(1):3-24.
Author
Borgnakke, Karen ; Cranil, Mogens ; Henriksen, Spæt ; Høyrup, Steen ; Johansen, Leo Ulsøe ; Krogh-Jespersen, Kirsten ; Kruchov, Chresten ; Nørgaard, Ellen ; Thomassen, Johnny. / "Helhedsskolen". In: Dansk pædagogisk tidsskrift. 1992 ; Vol. 40, No. 1. pp. 3-24.
Bibtex
@article{c856ceeb0cbc4fdca8aa0713b267c4da,
title = "{"}Helhedsskolen{"}",
author = "Karen Borgnakke and Mogens Cranil and Sp{\ae}t Henriksen and Steen H{\o}yrup and Johansen, {Leo Uls{\o}e} and Kirsten Krogh-Jespersen and Chresten Kruchov and Ellen N{\o}rgaard and Johnny Thomassen",
year = "1992",
language = "Dansk",
volume = "40",
pages = "3--24",
journal = "Dansk P{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "1",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - "Helhedsskolen"
AU - Borgnakke, Karen
AU - Cranil, Mogens
AU - Henriksen, Spæt
AU - Høyrup, Steen
AU - Johansen, Leo Ulsøe
AU - Krogh-Jespersen, Kirsten
AU - Kruchov, Chresten
AU - Nørgaard, Ellen
AU - Thomassen, Johnny
PY - 1992
Y1 - 1992
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 40
SP - 3
EP - 24
JO - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
JF - Dansk Pædagogisk Tidsskrift
SN - 0904-2393
IS - 1
ER -