Forcerede memes

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Forcerede memes. / Konzack, Lars.

In: www.kommunikationsforum.dk, 11.11.2014.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Konzack, L 2014, 'Forcerede memes', www.kommunikationsforum.dk. <http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/internet-memer-og-viral-humor>

APA

Konzack, L. (2014). Forcerede memes. www.kommunikationsforum.dk. http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/internet-memer-og-viral-humor

Vancouver

Konzack L. Forcerede memes. www.kommunikationsforum.dk. 2014 Nov 11.

Author

Konzack, Lars. / Forcerede memes. In: www.kommunikationsforum.dk. 2014.

Bibtex

@article{cdc5677daeba4c6396bedf0e1b5284d1,
title = "Forcerede memes",
abstract = "N{\aa}r du skaber en meme-kampagne er din kommunikationsstrategi ikke kun afh{\ae}ngig af, at andre vil dele dit materiale. ... Lav viral markedsf{\o}ring i stedet og s{\aa} kan du h{\aa}be p{\aa} (eller frygte), at det bliver til et internet-mem. Ans{\ae}t de rigtige medarbejdere. Ligesom mange andre mennesker er du sikkert p{\aa} Facebook og Twitter og f{\o}ler dig allerede som ekspert i sociale medier. Desuden har du flere gange v{\ae}ret inde p{\aa} Know Your Meme. ... T{\ae}nk globalt. ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Internet, Markedsf{\o}ring",
author = "Lars Konzack",
year = "2014",
month = nov,
day = "11",
language = "Dansk",
journal = "KommunikationsForum",
issn = "1901-3035",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Forcerede memes

AU - Konzack, Lars

PY - 2014/11/11

Y1 - 2014/11/11

N2 - Når du skaber en meme-kampagne er din kommunikationsstrategi ikke kun afhængig af, at andre vil dele dit materiale. ... Lav viral markedsføring i stedet og så kan du håbe på (eller frygte), at det bliver til et internet-mem. Ansæt de rigtige medarbejdere. Ligesom mange andre mennesker er du sikkert på Facebook og Twitter og føler dig allerede som ekspert i sociale medier. Desuden har du flere gange været inde på Know Your Meme. ... Tænk globalt.

AB - Når du skaber en meme-kampagne er din kommunikationsstrategi ikke kun afhængig af, at andre vil dele dit materiale. ... Lav viral markedsføring i stedet og så kan du håbe på (eller frygte), at det bliver til et internet-mem. Ansæt de rigtige medarbejdere. Ligesom mange andre mennesker er du sikkert på Facebook og Twitter og føler dig allerede som ekspert i sociale medier. Desuden har du flere gange været inde på Know Your Meme. ... Tænk globalt.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Internet

KW - Markedsføring

M3 - Tidsskriftartikel

JO - KommunikationsForum

JF - KommunikationsForum

SN - 1901-3035

ER -

ID: 137753827