Etik og reklame

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Standard

Etik og reklame. / Nielsen, Morten Ebbe Juul.

En god forretning. København : Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck, 2003. p. 106-131.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Harvard

Nielsen, MEJ 2003, Etik og reklame. in En god forretning. Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck, København, pp. 106-131.

APA

Nielsen, M. E. J. (2003). Etik og reklame. In En god forretning (pp. 106-131). København: Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck.

Vancouver

Nielsen MEJ. Etik og reklame. In En god forretning. København: Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck. 2003. p. 106-131

Author

Nielsen, Morten Ebbe Juul. / Etik og reklame. En god forretning. København : Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck, 2003. pp. 106-131

Bibtex

@inbook{4ebe2da074c411dbbee902004c4f4f50,
title = "Etik og reklame",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, virksomhedsetik, reklame, branding, CSR",
author = "Nielsen, {Morten Ebbe Juul}",
year = "2003",
language = "Dansk",
isbn = "8717036682",
pages = "106--131",
booktitle = "En god forretning",
publisher = "Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Etik og reklame

AU - Nielsen, Morten Ebbe Juul

PY - 2003

Y1 - 2003

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - virksomhedsetik

KW - reklame

KW - branding

KW - CSR

M3 - Bidrag til rapport

SN - 8717036682

SP - 106

EP - 131

BT - En god forretning

PB - Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck

CY - København

ER -

ID: 110247