En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan? / Lindschouw, Jan Juhl.

In: Sproglaereren, Vol. 1/2022, 2022, p. 6-9.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Lindschouw, JJ 2022, 'En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?', Sproglaereren, vol. 1/2022, pp. 6-9.

APA

Lindschouw, J. J. (2022). En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan? Sproglaereren, 1/2022, 6-9.

Vancouver

Lindschouw JJ. En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan? Sproglaereren. 2022;1/2022:6-9.

Author

Lindschouw, Jan Juhl. / En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?. In: Sproglaereren. 2022 ; Vol. 1/2022. pp. 6-9.

Bibtex

@article{dbb3b268a62749cdadd198828ca1fd26,
title = "En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, kommunikativ kompetence, funktionel grammatik, taskbaseret undervisning",
author = "Lindschouw, {Jan Juhl}",
year = "2022",
language = "Dansk",
volume = "1/2022",
pages = "6--9",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?

AU - Lindschouw, Jan Juhl

PY - 2022

Y1 - 2022

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - kommunikativ kompetence

KW - funktionel grammatik

KW - taskbaseret undervisning

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 1/2022

SP - 6

EP - 9

JO - Sproglaereren

JF - Sproglaereren

SN - 0108-6154

ER -

ID: 288788479