Den elitære masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold?

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Den elitære masseuddannelse : Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold? / Warburg, Margit.

In: Humanist, No. 8, 1997, p. 8-10.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Warburg, M 1997, 'Den elitære masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold?', Humanist, no. 8, pp. 8-10.

APA

Warburg, M. (1997). Den elitære masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold? Humanist, (8), 8-10.

Vancouver

Warburg M. Den elitære masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold? Humanist. 1997;(8):8-10.

Author

Warburg, Margit. / Den elitære masseuddannelse : Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold?. In: Humanist. 1997 ; No. 8. pp. 8-10.

Bibtex

@article{14d729f074cb11dbbee902004c4f4f50,
title = "Den elit{\ae}re masseuddannelse: Et kvalitativt eller kvantitativt mods{\ae}tningsforhold?",
abstract = " ",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, religionsvidenskab",
author = "Margit Warburg",
year = "1997",
language = "Dansk",
pages = "8--10",
journal = "Humanist",
issn = "0107-9573",
number = "8",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Den elitære masseuddannelse

T2 - Et kvalitativt eller kvantitativt modsætningsforhold?

AU - Warburg, Margit

PY - 1997

Y1 - 1997

N2 -  

AB -  

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - religionsvidenskab

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 8

EP - 10

JO - Humanist

JF - Humanist

SN - 0107-9573

IS - 8

ER -

ID: 227101