Markedsføring
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research
Standard
Markedsføring. / Heide-Jørgensen, Caroline.
Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. ed. / Jesper Lau Hansen. 2. ed. Djøf Forlag, 2017. p. 297-305.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research
Harvard
Heide-Jørgensen, C 2017, Markedsføring. in JL Hansen (ed.), Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. 2 edn, Djøf Forlag, pp. 297-305.
APA
Heide-Jørgensen, C. (2017). Markedsføring. In J. L. Hansen (Ed.), Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere (2 ed., pp. 297-305). Djøf Forlag.
Vancouver
Heide-Jørgensen C. Markedsføring. In Hansen JL, editor, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. 2 ed. Djøf Forlag. 2017. p. 297-305
Author
Bibtex
@inbook{e4ba6a642f224936a8bb5c4c076d9369,
title = "Markedsf{\o}ring",
author = "Caroline Heide-J{\o}rgensen",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-574-3739-3",
pages = "297--305",
editor = "Hansen, {Jesper Lau}",
booktitle = "Iv{\ae}rks{\ae}tterens juridiske udfordringer",
publisher = "Dj{\o}f Forlag",
edition = "2",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Markedsføring
AU - Heide-Jørgensen, Caroline
PY - 2017
Y1 - 2017
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978-87-574-3739-3
SP - 297
EP - 305
BT - Iværksætterens juridiske udfordringer
A2 - Hansen, Jesper Lau
PB - Djøf Forlag
ER -
ID: 172760794