Caroline Heide-Jørgensen

Caroline Heide-Jørgensen

Professor

Medlem af:


    1. 2022
    2. Udgivet

      Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

      Heide-Jørgensen, Caroline, aug. 2022, 5 udg. København: Djøf Forlag. 454 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

    3. Udgivet

      Festskrift til Linda Nielsen

      Heide-Jørgensen, Caroline (red.), Lund-Andersen, Ingrid (red.) & Hansen, Jesper Lau (red.), 1 mar. 2022, København: Djøf Forlag. 438 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

    4. 2020
    5. Udgivet

      Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

      Heide-Jørgensen, Caroline, aug. 2020, 4 udg. København: Djøf Forlag. 430 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

    6. 2017
    7. Udgivet

      Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

      Heide-Jørgensen, Caroline, sep. 2017, 3 udg. København: Djøf Forlag. 433 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

    8. Udgivet

      Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation

      Bernitz, U. (red.) & Heide-Jørgensen, Caroline (red.), maj 2017, Oxford: Bloomberg/Hart Publishing. 266 s. (Modern Studies in European Law, Bind 70).

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    9. 2013
    10. Udgivet

      Advertising Law: Marketing Law and Commercial Freedom of Expression

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, Copenhagen: Djøf Forlag. 565 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

    11. Udgivet

      Aims and Values in Competition Law

      Heide-Jørgensen, Caroline (red.), Bergqvist, Christian (red.), Neergaard, Ulla & Poulsen, S. T. (red.), 2013, Copenhagen: Djøf Forlag. 336 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    12. 2012
    13. Udgivet

      Festskrift til Jens Fejø

      Danielsen, J. H. (red.), Hagel-Sørensen, K. (red.), Heide-Jørgensen, Caroline (red.) & Nielsen, R. (red.), 2012, København: Djøf Forlag. 484 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    14. Udgivet

      Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2012, 2 udg. København: Djøf Forlag. 393 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

    15. 2008
    16. Udgivet

      Reklameret: Konkurrenceret og kommerciel ytringsfrihed.

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2008, København: Djøf Forlag. 565 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportDoktordisputatsForskning

    Forrige 1 2 Næste

    ID: 4010