Caroline Heide-Jørgensen
Professor
JUR Center for Market and Economic Law
Karen Blixens Plads 16, 2300 København S, 6A Bygning 6A (Afsnit 3), Bygning: 6A-3-14
Medlem af:
- 2022
- Udgivet
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Heide-Jørgensen, Caroline, aug. 2022, 5 udg. København: Djøf Forlag. 454 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
Festskrift til Linda Nielsen
Heide-Jørgensen, Caroline (red.), Lund-Andersen, Ingrid (red.) & Hansen, Jesper Lau (red.), 1 mar. 2022, København: Djøf Forlag. 438 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning
- 2020
- Udgivet
Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret
Heide-Jørgensen, Caroline, aug. 2020, 4 udg. København: Djøf Forlag. 430 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- 2017
- Udgivet
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Heide-Jørgensen, Caroline, sep. 2017, 3 udg. København: Djøf Forlag. 433 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation
Bernitz, U. (red.) & Heide-Jørgensen, Caroline (red.), maj 2017, Oxford: Bloomberg/Hart Publishing. 266 s. (Modern Studies in European Law, Bind 70).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2013
- Udgivet
Advertising Law: Marketing Law and Commercial Freedom of Expression
Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, Copenhagen: Djøf Forlag. 565 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Aims and Values in Competition Law
Heide-Jørgensen, Caroline (red.), Bergqvist, Christian (red.), Neergaard, Ulla & Poulsen, S. T. (red.), 2013, Copenhagen: Djøf Forlag. 336 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2012
- Udgivet
Festskrift til Jens Fejø
Danielsen, J. H. (red.), Hagel-Sørensen, K. (red.), Heide-Jørgensen, Caroline (red.) & Nielsen, R. (red.), 2012, København: Djøf Forlag. 484 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret
Heide-Jørgensen, Caroline, 2012, 2 udg. København: Djøf Forlag. 393 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- 2008
- Udgivet
Reklameret: Konkurrenceret og kommerciel ytringsfrihed.
Heide-Jørgensen, Caroline, 2008, København: Djøf Forlag. 565 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Doktordisputats › Forskning
ID: 4010