Caroline Heide-Jørgensen
Professor
JUR Center for Market and Economic Law
Karen Blixens Plads 16, 2300 København S, 6A Bygning 6A (Afsnit 3), Bygning: 6A-3-14
Medlem af:
- 2022
- Udgivet
Markedsføring
Heide-Jørgensen, Caroline, maj 2022, Iværksætterens juridiske udfordring. Hansen, J. L. & Hansen, J. B. W. (red.). 3 udg. Djøf Forlag, s. 273-284 12 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Etik og miljø i markedsføringen
Heide-Jørgensen, Caroline, 2022, Festskrift til Linda Nielsen. Heide-Jørgensen, C., Lund-Andersen, I. & Hansen, J. L. (red.). Djøf Forlag, s. 183-198Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
Grøn markedsføring
Heide-Jørgensen, Caroline, 2021, Festskrift til Palle Bo Madsen. Liin, B., Edlund, H. H., Karstoft, S. & Iversen, T. (red.). Djøf Forlag, s. 525-539 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Commercial Speech and its Limits: Fundamental Rights and Comparative Constitutional Aspects
Heide-Jørgensen, Caroline, maj 2017, Marketing and Advertising law in a Process of Harmonisation. Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, C. (red.). Oxford: Hart Publishing, s. 19-44 26 s. (Modern Studies in European Law, Bind 70).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Denmark
Heide-Jørgensen, Caroline, maj 2017, International Advertising Law. Schotthöfer, P. & Steiner, F. (red.). 3. udg. Alphen aan den Rijn: Kluwer Law International, s. 123-141 19 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Introduction: Marketing and Advertising Law in a Process of Harmonisation
Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Marketing and Advertising law in a Process of Harmonisation. Bernitz, U. & Heide-Jørgensen, C. (red.). 1 udg. Oxford: Hart Publishing, s. 1-18 18 s. (Modern Studies in European Law, Bind vol 70).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Markedsføring
Heide-Jørgensen, Caroline, 2017, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). 2 udg. Djøf Forlag, s. 297-305 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- 2015
- Udgivet
Markedsføring
Heide-Jørgensen, Caroline, 2015, Iværksætterens juridiske udfordringer: En håndbog for iværksættere og deres rådgivere. Hansen, J. L. (red.). København: Djøf Forlag, s. 289-297 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2013
- Udgivet
Introduction
Neergaard, Ulla, Heide-Jørgensen, Caroline, Bergqvist, Christian & Poulsen, S. T., 2013, Aims and Values in Competition Law. Heide-Jørgensen, C., Neergaard, U., Poulsen, S. T. & Bergqvist, C. (red.). Copenhagen: Djøf Forlag, s. 15-25 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Turisme: Introduktion
Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, EU Karnov. 12 udg. København: Karnov Group, s. 3652-3654 2 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 4010