Caroline Heide-Jørgensen
Professor
JUR Center for Market and Economic Law
Karen Blixens Plads 16, 2300 København S, 6A Bygning 6A (Afsnit 3), Bygning: 6A-3-14
Medlem af:
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2013
- Udgivet
Advertising Law: Marketing Law and Commercial Freedom of Expression
Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, Copenhagen: Djøf Forlag. 565 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- Udgivet
Developments in Danish Competition Law January 2011 May 2012
Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, Nordic Perspectives on Competition in Innovation Markets: Nordic Academic Competition Law Network Conference, Lund 26-27 April 2912. Edlund, H. H. (red.). Lund: Magle: Lund University, Faculty of Law, s. 11-17 7 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Introduction
Neergaard, Ulla, Heide-Jørgensen, Caroline, Bergqvist, Christian & Poulsen, Sune Troels, 2013, Aims and Values in Competition Law. Heide-Jørgensen, C., Neergaard, U., Poulsen, S. T. & Bergqvist, C. (red.). Copenhagen: Djøf Forlag, s. 15-25 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Turisme: Introduktion
Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, EU Karnov. 12 udg. København: Karnov Group, s. 3652-3654 2 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 4010