Læsesteder – At læse poesi er som at lære at læse igen

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Læsesteder – At læse poesi er som at lære at læse igen. / Serup, Martin Glaz.

In: Kamilla, 2016, p. 23-33.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Serup, MG 2016, 'Læsesteder – At læse poesi er som at lære at læse igen', Kamilla, pp. 23-33.

APA

Serup, M. G. (2016). Læsesteder – At læse poesi er som at lære at læse igen. Kamilla, 23-33.

Vancouver

Serup MG. Læsesteder – At læse poesi er som at lære at læse igen. Kamilla. 2016;23-33.

Author

Serup, Martin Glaz. / Læsesteder – At læse poesi er som at lære at læse igen. In: Kamilla. 2016 ; pp. 23-33.

Bibtex

@article{7d2a4b54f3a74f46b35560eb095b5c6e,
title = "L{\ae}sesteder – At l{\ae}se poesi er som at l{\ae}re at l{\ae}se igen",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, L{\ae}sesteder, identitetspolitik, sted, Litteratur, identitet, senmodernitet",
author = "Serup, {Martin Glaz}",
year = "2016",
language = "Dansk",
pages = "23--33",
journal = "Kamilla",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Læsesteder – At læse poesi er som at lære at læse igen

AU - Serup, Martin Glaz

PY - 2016

Y1 - 2016

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Læsesteder

KW - identitetspolitik

KW - sted

KW - Litteratur, identitet, senmodernitet

UR - https://www.facebook.com/littkamilla/

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 23

EP - 33

JO - Kamilla

JF - Kamilla

ER -

ID: 236708713