Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser?

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser? / Engberg-Pedersen, Elisabeth.

In: Autismebladet, Vol. 2016, No. 2, 03.2016, p. 18-21.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Engberg-Pedersen, E 2016, 'Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser?', Autismebladet, vol. 2016, no. 2, pp. 18-21.

APA

Engberg-Pedersen, E. (2016). Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser? Autismebladet, 2016(2), 18-21.

Vancouver

Engberg-Pedersen E. Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser? Autismebladet. 2016 Mar;2016(2):18-21.

Author

Engberg-Pedersen, Elisabeth. / Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser?. In: Autismebladet. 2016 ; Vol. 2016, No. 2. pp. 18-21.

Bibtex

@article{3fbb45fce0a947e8a5561006c1fe3c3e,
title = "Hvor godt forst{\aa}r b{\o}rn med autisme det, de l{\ae}ser?",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, autisme, l{\ae}sning, l{\ae}seforst{\aa}else",
author = "Elisabeth Engberg-Pedersen",
year = "2016",
month = mar,
language = "Dansk",
volume = "2016",
pages = "18--21",
journal = "Autismebladet",
issn = "2245-3423",
number = "2",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser?

AU - Engberg-Pedersen, Elisabeth

PY - 2016/3

Y1 - 2016/3

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - autisme

KW - læsning

KW - læseforståelse

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2016

SP - 18

EP - 21

JO - Autismebladet

JF - Autismebladet

SN - 2245-3423

IS - 2

ER -

ID: 157288387