Gør som jeg: Imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Gør som jeg : Imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning. / Hansen, Jette Barnholdt.

In: Rhetorica Scandinavica, Vol. 70, 12.2015, p. 38-50.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Hansen, JB 2015, 'Gør som jeg: Imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning', Rhetorica Scandinavica, vol. 70, pp. 38-50.

APA

Hansen, J. B. (2015). Gør som jeg: Imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning. Rhetorica Scandinavica, 70, 38-50.

Vancouver

Hansen JB. Gør som jeg: Imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning. Rhetorica Scandinavica. 2015 Dec;70:38-50.

Author

Hansen, Jette Barnholdt. / Gør som jeg : Imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning. In: Rhetorica Scandinavica. 2015 ; Vol. 70. pp. 38-50.

Bibtex

@article{b4bcc7ed019d4193b41f4258875cc995,
title = "G{\o}r som jeg: Imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning",
abstract = "Artiklen fokuserer p{\aa} imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning og forholder sig normativt til, hvordan man kan bruge den didaktiske metode p{\aa} en m{\aa}de, s{\aa} der er entydigt fokus p{\aa} den studerendes vokale potentiale.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Imitatio, Stemmebrug, Didaktik",
author = "Hansen, {Jette Barnholdt}",
year = "2015",
month = dec,
language = "Dansk",
volume = "70",
pages = "38--50",
journal = "Rhetorica Scandinavica",
issn = "1397-0534",
publisher = "Retorikf{\"o}rlaget AB ",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Gør som jeg

T2 - Imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning

AU - Hansen, Jette Barnholdt

PY - 2015/12

Y1 - 2015/12

N2 - Artiklen fokuserer på imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning og forholder sig normativt til, hvordan man kan bruge den didaktiske metode på en måde, så der er entydigt fokus på den studerendes vokale potentiale.

AB - Artiklen fokuserer på imitatio i retorisk stemmebrugsundervisning og forholder sig normativt til, hvordan man kan bruge den didaktiske metode på en måde, så der er entydigt fokus på den studerendes vokale potentiale.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Imitatio

KW - Stemmebrug

KW - Didaktik

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 70

SP - 38

EP - 50

JO - Rhetorica Scandinavica

JF - Rhetorica Scandinavica

SN - 1397-0534

ER -

ID: 151895838