Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflader

Research output: Book/ReportPh.D. thesis

Standard

Brug af andres varemærker i digitale medier : Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflader. / Wallberg, Knud.

København : Djøf Forlag, 2015. 416 p.

Research output: Book/ReportPh.D. thesis

Harvard

Wallberg, K 2015, Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflader. Djøf Forlag, København.

APA

Wallberg, K. (2015). Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflader. Djøf Forlag.

Vancouver

Wallberg K. Brug af andres varemærker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflader. København: Djøf Forlag, 2015. 416 p.

Author

Wallberg, Knud. / Brug af andres varemærker i digitale medier : Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflader. København : Djøf Forlag, 2015. 416 p.

Bibtex

@phdthesis{5d065236169243f3b0d8a4dc9a6651f4,
title = "Brug af andres varem{\ae}rker i digitale medier: Et bidrag til afklaring af varem{\ae}rkerettens indhold og gr{\ae}nseflader",
author = "Knud Wallberg",
year = "2015",
month = nov,
day = "15",
language = "Dansk",
publisher = "Dj{\o}f Forlag",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Brug af andres varemærker i digitale medier

T2 - Et bidrag til afklaring af varemærkerettens indhold og grænseflader

AU - Wallberg, Knud

PY - 2015/11/15

Y1 - 2015/11/15

M3 - Ph.d.-afhandling

BT - Brug af andres varemærker i digitale medier

PB - Djøf Forlag

CY - København

ER -

ID: 162987522