Jeg opdagede at formen kan have indflydelse på, om en tværfaglig dialog kan lykkes

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Jeg opdagede at formen kan have indflydelse på, om en tværfaglig dialog kan lykkes. / Kjær, Anne Lise.

I: Kognition og Paedagogik, Bind 16, Nr. 59, 2006, s. 46-55.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Kjær, AL 2006, 'Jeg opdagede at formen kan have indflydelse på, om en tværfaglig dialog kan lykkes', Kognition og Paedagogik, bind 16, nr. 59, s. 46-55.

APA

Kjær, A. L. (2006). Jeg opdagede at formen kan have indflydelse på, om en tværfaglig dialog kan lykkes. Kognition og Paedagogik, 16(59), 46-55.

Vancouver

Kjær AL. Jeg opdagede at formen kan have indflydelse på, om en tværfaglig dialog kan lykkes. Kognition og Paedagogik. 2006;16(59):46-55.

Author

Kjær, Anne Lise. / Jeg opdagede at formen kan have indflydelse på, om en tværfaglig dialog kan lykkes. I: Kognition og Paedagogik. 2006 ; Bind 16, Nr. 59. s. 46-55.

Bibtex

@article{fde0f7e0f1eb11dcbee902004c4f4f50,
title = "Jeg opdagede at formen kan have indflydelse p{\aa}, om en tv{\ae}rfaglig dialog kan lykkes",
author = "Kj{\ae}r, {Anne Lise}",
note = "Med Ib Ravn",
year = "2006",
language = "Dansk",
volume = "16",
pages = "46--55",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "59",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Jeg opdagede at formen kan have indflydelse på, om en tværfaglig dialog kan lykkes

AU - Kjær, Anne Lise

N1 - Med Ib Ravn

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 16

SP - 46

EP - 55

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

IS - 59

ER -

ID: 3155882