Caroline Heide-Jørgensen

Caroline Heide-Jørgensen

Professor

Medlem af:


    1. 2013
    2. Udgivet

      Advertising Law: Marketing Law and Commercial Freedom of Expression

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, Copenhagen: Djøf Forlag. 565 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Aims and Values in Competition Law

      Heide-Jørgensen, Caroline (red.), Bergqvist, Christian (red.), Neergaard, Ulla & Poulsen, S. T. (red.), 2013, Copenhagen: Djøf Forlag. 336 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologifagfællebedømt

    4. Udgivet

      Developments in Danish Competition Law January 2011 May 2012

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, Nordic Perspectives on Competition in Innovation Markets: Nordic Academic Competition Law Network Conference, Lund 26-27 April 2912. Edlund, H. H. (red.). Lund: Magle: Lund University, Faculty of Law, s. 11-17 7 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

    5. Udgivet

      Introduction

      Neergaard, Ulla, Heide-Jørgensen, Caroline, Bergqvist, Christian & Poulsen, S. T., 2013, Aims and Values in Competition Law. Heide-Jørgensen, C., Neergaard, U., Poulsen, S. T. & Bergqvist, C. (red.). Copenhagen: Djøf Forlag, s. 15-25 11 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Turisme: Introduktion

      Heide-Jørgensen, Caroline, 2013, EU Karnov. 12 udg. København: Karnov Group, s. 3652-3654 2 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    ID: 4010